transcom

Transcom wint Juryprijs Nationale Klantcontact Week 2016

Transcom Groningen, gevestigd op Zernike Campus heeft, de juryprijs van de Nationale Klantcontactweek 2016 gewonnen. Deze speciale week wordt ieder jaar georganiseerd om klantcontactspecialisten extra in het zonnetje te zetten. De Nationale Klantcontact Week is een initiatief van Fintrex en CCMA. Het thema van dit jaar was ‘Liefde voor het Vak’.

Gedurende de week werd door FUN (een groep medewerkers verantwoordelijk voor evenementen binnen Transcom) allerlei activiteiten georganiseerd voor alle medewerkers. Er konden gepersonaliseerde harten uitgedeeld worden aan andere collega’s, er was een fruitdag waar smoothies werden uitgedeeld, alle 1200 medewerkers ontvingen een roos met daarbij een persoonlijke tekst van Managing Director Joop Evers, op de parkeerplaats stond een stroopwafelkraam en tijdens de laatste dag werd er aan het Rad van Fortuin gedraaid voor leuke prijzen.

Transcom succesvol en snelgroeiend

De jury beschreef Transcom als een succesvol en snelgroeiend klantcontactcentrum, waar ondanks de ontwikkelingen, de klantcontact specialist niet uit het oog verloren wordt. Er wordt iedere dag waardering uitgesproken naar de medewerkers en er wordt veel aandacht geschonken aan het creëren van een fijne werksfeer. Een organisatie waar de jury zelf wel zou willen werken. Op dinsdag 9 februari is de jury afgereisd naar het hoge Noorden om de welverdiende juryprijs te overhandigen aan Transcom.

TERUG